Onze klant cases laten zien hoe we retailers helpen met effectieve print- en marketingoplossingen en hoe onze aanpak bijdraagt aan hun succes.
Jumbo wil haar wekelijkse acties zo lang mogelijk optimaliseren en tóch op tijd zichtbaar zijn in de winkels. Zo’n strakke deadline vraagt om een flexibele aanpak. Daarom kiest Jumbo voor het uitgebreide pakket van Em. de Jong: een slimme mix van drukwerk, print en handling, zorgvuldig gebundeld en direct verzendklaar voor alle filialen.
De samenwerking tussen Sligro en Em. de Jong begon ruim 40 jaar geleden via Bek, ontstaan uit een persoonlijke vriendschap tussen twee Veghelse ondernemers. Wat startte met het drukken van folders, groeide uit tot een strategisch partnership dat vandaag de dag sterker is dan ooit. De samenwerking sluit naadloos aan op Sligro's kernwaarden: samen sterker en iedere dag beter.
Scherpe prijzen, stabiele kwaliteit en betrouwbare levering, dat wilde supermarktformule Dirk van den Broek. En dat kregen ze ook. Als totaalontzorger regelt Em. de Jong álles voor hun Point-of-Sale materialen onder één dak. Van productie tot logistiek, met een slim proces dat zorgt dat hun winkelpromotiematerialen precies op het juiste moment op de juiste plek staan.
Geen hond of kat is hetzelfde. Waarom zou je ze dan wel dezelfde voeding geven? Royal Canin gelooft in voeding op maat en weet dat het beste advies hiervoor bij de dierenspeciaalzaak te krijgen is. De uitdaging: dit onder de aandacht brengen bij alle katten- en hondenliefhebbers.