Jumbo wil haar wekelijkse acties zo lang mogelijk optimaliseren en tóch op tijd zichtbaar zijn in de winkels. Zo’n strakke deadline vraagt om een flexibele aanpak. Daarom kiest Jumbo voor het uitgebreide pakket van Em. de Jong: een slimme mix van drukwerk, print en handling, zorgvuldig gebundeld en direct verzendklaar voor alle filialen.
De hele logistieke keten is ingericht op snelheid en precisie. Van productie tot verzending: binnen 24 uur liggen meer dan 700 POS-pakketten klaar voor uitlevering in Nederland en België. Denk aan wekelijkse promoties, grootformaat visuals, nabewerking en fulfilment. Alles zoveel mogelijk filiaalspecifiek én in de volgorde van uitlevering per winkel.
Neem contact op met één van onze adviseurs.
Bij de periodieke campagnes regelt Em. De Jonge het complete traject. Van plafondborden, vloerstickers, displays tot aan het inkopen van items die niet zelf gemaakt kunnen worden, dit met het uiteindelijke doel dat alles uiteindelijk filiaalspecifiek geproduceerd en just-in-time geleverd wordt op het juiste distributiecentrum in de juiste pickvolgorde van het betreffende DC.
Geen gedoe, wel maximale impact op de winkelvloer.
Efficiëntie begint bij slimme systemen. Via de NXT Portal, die is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Jumbo, wordt de volledige retailflow aangestuurd. Deze tool stroomlijnt het hele proces: van inkoop en marketing tot distributie. Door uit te leveren op pickvolgorde van het DC zijn de rolcontainers binnen een half uur weer onderweg naar de winkels.
Mocht er door filiaal iets bijbesteld worden kan dit via de NXT Portal en op afroep en/of op basis van W2P bij geproduceerd worden, voor de filialen makkelijk en snel en voor het hoofdkantoor overzichtelijk. Zowel items voor een campagne als permanente winkelmaterialen.
De NXT Portal biedt ook ruimte voor lokaal ondernemerschap. Ondernemers kunnen eenvoudig acties aanmaken, materialen nabestellen, verspreiding plannen of online campagnes starten. Dankzij geautomatiseerde opmaak en strakke planning sluiten ook deze lokale campagnes perfect aan op het landelijke beeld.
Een ander voorbeeld van efficiëntie en duurzaamheid zijn de Smart Displays. Deze herbruikbare displays blijven in de winkel en worden per actie aangepast. Ze besparen ruim 80% aan materiaal en verkorten de doorlooptijd aanzienlijk. Door slimme bundeling worden de sleeves (de omkleding van de display) deels meegestuurd met de wekelijkse POS-pakketten.
Door alle materialen slim te bundelen en perfect af te stemmen op het winkel-DNA, haalt Jumbo het maximale uit iedere vierkante meter winkelvloer. Em. de Jong levert maatwerk per filiaal, met een efficiënte keten, lagere kosten en minder verspilling als resultaat.
Met een ijzersterke mix van snelheid, flexibiliteit en maatwerk zorgt Em. de Jong ervoor dat Jumbo altijd klaar is voor de volgende actie. De retailcommunicatie sluit naadloos aan bij de winkelformule van Jumbo. Alle winkels worden optimaal ondersteund en ontzorgd dankzij onze duurzame en toekomstgerichte aanpak.
Onze klant cases laten zien hoe we retailers helpen met effectieve print- en marketingoplossingen en hoe onze aanpak bijdraagt aan hun succes.