Over ons
Contact
Klant case

Royal Canin

Royal Canin zichtbaar maken in speciaalzaken

Geen hond of kat is hetzelfde. Waarom zou je ze dan wel dezelfde voeding geven? Royal Canin gelooft in voeding op maat en weet dat het beste advies hiervoor bij de dierenspeciaalzaak te krijgen is. De uitdaging: dit onder de aandacht brengen bij alle katten- en hondenliefhebbers.

Stijging in verkoopcijfers tijdens de actieperiode
POS-materialen afgestemd op het type winkel
Besparing op productiekosten

Print & marketing voor Royal Canin

Van boodschap tot actie

Em. de Jong ontwikkelde een krachtige centrale boodschap: ontdek de juiste voeding voor jouw hond of kat in de dierenspeciaalzaak met een helder actiemechanisme van 1+1 gratis. Het resultaat: 'ontdek de juiste voeding voor jouw hond of kat in de dierenspeciaalzaak' met een helder actiemechanisme van 1+1 gratis. Een sterke keyvisual maakte de boodschap compleet.

Heb je een vraag of idee? Laat het ons weten.

Neem contact op met één van onze adviseurs.

Verzendklaar naar elke winkel

De online campagne op diverse kanalen zorgde voor meer bezoekers bij de speciaalzaken. Voor communicatie op de winkelvloer ontwikkelde Em. de Jong een breed scala aan materialen: blokkentorens, lifesizer displays, toonbank- en schapdisplays met actieflyers, wobblers en schapstroken. Elk type winkel kreeg een pakket precies op maat.

Concrete resultaten

De campagne leverde op alle fronten resultaat op. POS-materialen waren beter afgestemd op elk type winkel, wat zorgde voor besparingen op productiekosten en minder verspilling van materialen. De samenwerking met dierenspeciaalzaken verbeterde merkbaar en tijdens de actieperiode steeg de aankoop van voeding significant. Precies wat Royal Canin wilde bereiken.

Royal Canin
Klant cases

Andere succesverhalen

Onze klant cases laten zien hoe we retailers helpen met effectieve print- en marketingoplossingen en hoe onze aanpak bijdraagt aan hun succes.

Alle cases